Webdesign

Vi har meget stor pågang på webdesign, og har dessverre venteliste på nye kunder.

Pr. april 2023 er forventet oppstart på nye prosjekt 3-12 uker avhengig av omfang.

Vi jobber målrettet med å øke kapasiteten vår - men lar det ikke gå på bekostning av tjenestens kvalitet.

Digitale løsninger som skaper merverdi

Bedriftens digitale tilstedeværelse er viktigere enn noen gang før, og forventningene blir bare høyere og høyere - i et stadig mer komplekst marked. Derfor har Zareus spesialisert seg på solide, brukervennlige og effektive løsninger for små til mellomstore bedrifter, som gir deg resultatene du ønsker til en fast, forutsigbar og konkurransedyktig pris.

Vi samler alt du trenger på ett sted, og fjerner begrep som "hosting", "GDPR" og "supportavtaler". Vi lager en nettside som kundene dine vil like, og gir deg verktøyene og oppfølgingen du trenger for å oppdatere informasjon og bilder ved behov. Etter nesten 10 år i bransjen, så vi vet hva som skal til - og er med deg hele veien.


Zareus utfordrer det tradisjonelle webdesign-markedet med enklere, raskere og tryggere løsninger, uten unødvendige ledd eller kostnader. Vi liker å kalle det vi leverer "bekymringsfri webdesign".

Den perfekte løsningen for akkurat deg

Snakk med en av våre webdesignere for å finne den perfekte pakkeløsningen for deg og din bedrift. Gratis og uforpliktende.

Vi skaper gode førsteinntrykk

Bedriftens nettside eller nettbutikk er ofte det som skaper førsteinntrykket til dine kunder.

I Zareus bygger vi broer mellom potensielle kunder og din virksomhet, slik at du kan benytte mer av tiden din på det du virkelig har lyst til å arbeide med.



Bekymringsfritt

Har du nettside fra før er du kanskje stresset over oppdateringer, GDPR, webhotell og slike kjedelige, tekniske greier? Vi fikser alt for deg, helt sømløst, så du slipper å tenke på det.

Tidsbesparende

Vårt brukervennlige webverktøy gjør det enklere enn noensinne å utføre oppdateringer av nettside og administrasjon av nettbutikken din, uten å tenke på HTML-koder og programmering.

Med deg hele veien

Noe av det viktigste vi gjør er å levere gode kundeopplevelser, og derfor inkluderer pakkene våre support og veiledning, uten ekstra kostnad. Som kunde hos oss har du oss alltid med deg.

Responsivt design

Mobiltelefoner er i dag mer brukt til å lese nettsider enn det datamaskinen er. Våre nettsider støtter alle plattformer, slik at du alltid tar deg godt ut - uansett hvilken skjerm du blir sett på.

Slik gjør vi det

  • 1. Første dialog

    Vi starter alltid med en uforpliktende og kostnadsfri behovsanalyse, der vi sammen finner ut av hvilke løsninger som er riktig for deg og din virksomhet. Under eller etter møtet får du et konkret tilbud på produktene og tjenestene som passer for deg. Dersom din bedrift er lokalisert med en distanse på inntil 80km fra vårt kontor, forsøker vi å gjennomføre møtet i dine egne lokaler. 

    Er du fornøyd med tilbudet, går vi videre til neste fase.

  • 2. Første utkast

    Du får informasjon av din webdesigner om hvilken informasjon som ønskes, som for eksempel tekst, bilder, kontaktinformasjon og lignende. Basert på dine ønsker og denne informasjonen utarbeider vi et første utkast som vi presenterer for deg. Når de første linjene er på plass, er det enklere å arbeide seg videre mot det ferdige produktet.

    Når du får levert førsteutkastet, skrives også leveransekontrakt og databehandleravtale.

  • 3. Ferdigstilling og kontroll

    Når nettsiden din er ferdig, slik du ønsker at den skal være, kobler vi de siste bitene sammen slik at alt er klar for publisering. Dersom du skal ha en nettbutikk, viser vi deg hvordan du legger inn produktene dine. Betalingsløsninger kobles opp av oss, alt du trenger å gjøre er å signere innløseravtalen med banken. Til sist går vi gjennom den ferdige hjemmesiden din sammen - der du også får opplæring i hvordan du benytter programvaren som følger med.

  • 4. Publisering

    Når alt er klart legges nettsiden din ut slik at alle kan se den. Vi kobler sammen nettadressen din med den nye nettsiden, og gjør en siste kontroll av de tekniske løsningene. 

    Du får umiddelbart oversikt over statistikk over trafikk, og ønsker du nettbutikk er det nå klart for å motta dine første bestillinger.

  • 5. Veien videre

    Vi følger opp resultatene fra nettsiden din den første perioden etter publisering, og gjør eventuelle forbedringer i samråd med deg. Ofte ser vi at små justeringer kan være gunstig basert på informasjonen vi får fra statistikkverktøyet. Når dette er gjort er alt klart for fremtiden - men når du trenger oss, er vi alltid lett tilgjengelig for deg. Som eksisterende kunde har du alltid høyeste prioritet hos oss.

Hvorfor oss?

En av markedets mest omfattende totalpakker, til enkle, lave og forutsigbare priser, uten bindingstid.


Ingen bekymringer - heller ikke etter levering. Vi er med deg hele veien.


Med over 10 års erfaring i bransjen vet vi hva som skal til for å skape gode førsteinntrykk.


Fri support, tilgang til redigeringsprogram, eget .no-domene og opplæring er inkludert.


Nettbutikkene våre støtter VISA/MasterCard, Apple Pay og Vipps.

Vårt hemmelige superverktøy

Okei, kanskje ikke så hemmelig - men fortsatt like supert.


Det verste med nettsider er å skulle passe på at alt funker. Programmer og beskyttelse skal oppdateres, fikses på, være kompatibelt - og når du endelig har fått det til, så kommer det en ny oppdatering som setter deg tilbake til start. Kan du ikke fikse det selv, er det bare å forberede deg på en solid regning fra de som vedlikeholder fikser det for deg.

Slik ville vi ikke ha det hos oss - så vi fant en bedre løsning som vi liker å kalle "bekymringsfrie nettsider".

Bekymringsfri nettside

Det kundene våre setter aller mest pris på med Zareus er at våre løsninger er bekymringsfrie. Takket være en globalt utviklet plattform for webdesign, utviklet for dine behov, og våre ønsker om å være det beste alternativ, leverer vi bekymringsfrie digitale løsninger. Vi passer på at alt funker, hele tiden, slik at du kan bruke tiden din på det du kan best - ikke på kjedelige webplattformer som krangler med deg.

Uten at du trenger å tenke på det, oppdaterer vi det som skal oppdateres, sikrer det som skal sikres, og sørger for at alle koblingene funker slik de skal.

Ved å benytte denne programvaren sparer også vi oss for verdifull tid, som gjør at vi kan levere mer enn mange andre - til en lavere og helt forutsigbar pris.

Faste, forutsigbare priser

Pakkeløsninger som inkluderer det du trenger, og litt til. Sammenlign oss gjerne med våre konkurrenter.

Prisene er oppgitt ekskl. MVA.

Z på nett

599,-

per måned

Komplett nettside med alle verktøyene du behøver.

Perfekt for deg som vil vise frem bedriften din på nett, men ikke behøver nettbutikkfunksjonalitet.


10.990,-

for ordinær etablering

Nettbutikk Mini

899,-

per måned

Nettbutikk med inntil 100 varelinjer
De nødvendigste funksjonene
Fri support og veiledning




12.990,-

for ordinær etablering

Nettbutikk Pluss

1.099,-

per måned

Nettbutikk med inntil 2500 varelinjer

Avanserte funksjoner

Mobilapplikasjon




14.990,-

for ordinær etablering

Kontakt oss

for et skreddersydd tilbud

Snakk med en av våre rådgivere om hvilken løsning som passer best for deg. Samtalen er gratis og uforpliktende, og du får presentert et konkret tilbud som passer deg og dine behov.

Oppgitte etableringspriser er et estimat som dekker behovet for de aller fleste kundene våre. Komplekse sider kan være mer kostbare, mens enkle prosjekt kan være rimeligere.


Skal du etablere nettbutikk med mer enn 2500 produkter, eller ønsker å oppgradere til dette, snakk med oss om en tilpasset tjenesteplan.

Alle priser er oppgitt ekskl. MVA.

Standard etablering inkluderer oppsett av nettside, et møte i dine lokaler innenfor vårt dekningsområde (80km kjørevei fra vårt kontor), oppsett av eventuelle betalingsløsninger og all veiledning du trenger for å komme i gang.

Alle våre webløsninger kommer med fri support og alle nødvendige oppdateringer inkludert i månedsprisen, slik at du får en helt bekymringsfri løsning og en forutsigbar pris.

Tekstforfatting eller avansert grafisk design kommer i tillegg ved behov.

Etableringspris kan variere etter innhold, ønsker og omfang. Et komplett pristilbud presenteres din bedrift på forespørsel.

Nettbutikker med betalingsterminal:

Transaksjonsomkostninger tilkommer, og faktureres direkte fra valgt leverandør.

Vi kan i samarbeid med QuickPay levere betalingsløsninger til nettbutikk fra kun kr. 99,- pr. mnd.

Tilgjengelige tilleggstjenester

Google Min Bedrift

Et veridfullt verktøy i din bedrifts digitale tilstedeværelse.


2290,-

i etablering, deretter 35,- pr. mnd

E-post

Din egen jobbmail med ditt eget domene, deg@bedriftendin.no.


Fra 49,-

pr. mnd. Ingen etableringskostnad.

Flerspråklig

Tilpass nettsiden din til flere forskjellige språk for å nå enda bredere.


995,-

i etablering, deretter 89,- pr. mnd/språk

Ekstra domene

Sikre din identitet på internett
med flere domenavn.


Fra 59,-

pr. mnd. Ingen etableringskostnad.

Messenger Chat

Den beste måten å kommunisere enkelt med dine kunder via nettsiden.


1990,-

i etablering, 0,- pr. måned.

Timebasert arbeid

For det du måtte trenge utenfor det ditt abonnement inkluderer.


1000,-

pr. time

Foto: Anders B. Lien - Zareus AS

Kun e-post og domene?


Enkelte av kundene våre har ikke behov for nettside, men ønsker likevel å sikre seg sitt eget domene, og ha en egen e-post til jobben. Det ser jo bedre ut med epost@bedriften.no enn det gjør med bedriften@gmail.com, sant?


Dersom du ønsker å starte med denne løsningen, tilbyr vi i Zareus deg din egen epost-konto til jobb, i tillegg til ditt helt eget .NO-domene, til en fast, lav pris.


Ta kontakt med oss for mer informasjon!

E-post og domene

279,-

per måned

E-post tilknyttet domene

Inntil 5 epost-kontoer

Ubegrenset antall viderekoblinger

DNS-kontroll

Fri support


899,-

for ordinær etablering

Share by: