Ny mailadresse

Skrevet av: Torbjørn Z. Bergen
Publisert dato: 14. mai 2019

ResponsDirect innfører i dag et nytt support-system.
Det nye systemet vi benytter oss av benyttes også av alle våre underleverandører, og gir oss bedre muligheter til å samarbeide både internt og med våre samarbeidspartnere. Formålet er selvsagt å gi deg som kunde den beste serviceopplevelsen :-)

Fra i dag ber vi om at du benytter mailadresse: support@responsdirect.no når du tar kontakt med oss.
Alle henvendelser (både på e-post, facebook, chat og telefon) får et saksnummer, slik at vi kan følge med på og bedre logge våre innkomne henvendelser. I tillegg vil våre medarbeidere og samarbeidspartnere kunne bidra til å løse og besvare innkomne henvendelser raskere, slik at du slipper å vente på svar fra en bestemt medarbeider.

Alle gamle mailadresser er fortsatt operative, men velkommen@responsdirect.no vil i dag kun fungere som sentralbord og videresende e-post til supportsystemet etterhvert som de kommer inn.
Våre ansatte har fortsatt egne mailadresser, men vi anbefaler likevel at dere benytter den nye adressen når dere sender oss en generell henvendelse som f.eks oppdatering av åpningstider, endring av informasjon eller har generelle spørsmål til produkter og tjenester.

Vi håper denne endringen vil bidra til at alle våre kunder opplever raskere og bedre kommunikasjon med oss, og oppfølging bedre enn noen gang før :)

Av Torbjørn Zareus Bergen 28. januar 2025
Vi får i disse dager mange henvendelser fra kunder som har fått beskjed fra datamaskinen sin om at det er på tide med en oppgradering til Windows 11. Hva bør du gjøre - og hvordan kan vi hjelpe deg?
Av Torbjørn Zareus Bergen 30. november 2024
Julegata er åpnet, vinduene er pyntet, og nå går dagene fort frem mot jul.
Av Madeleine H. Edvardsen 1. november 2024
Klar for julehandelen?
Se flere artikler